Misspeerfect

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av johanna sandell - 26 maj 2011 23:41

   Vad tycks? :D

Av johanna sandell - 26 maj 2011 21:32

Hejsvejs :D
 Idag blev det skolan och så rätt chill faktikst :)
Sen var jag häftig och hängde med dom coola på korsa, sen stack jag hem och käka sen sov jag lite.
Sen vid 7 tiden kom min Favrit Nelly hit och var jätte gullig och färgade mitt hår ;D wiie  Stort tack till dej gumman. Tror det blev riktigt bra, eller ja det blev bättre än vad det var innan:P hihih.
Bild kommer sen när håret är helt torrt:D
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Big brother, sen ska jag nog sova lite eller spela :D
Puss på er så länge :D

Av johanna sandell - 26 maj 2011 07:24

Godmorgon alla söta små bloggläsare.
Idag ska jag faktiskt till skolan, så jag ska snart börja fixa mig och sånt inför skolan.
Usch jag vill egentligen inte till skolan, för magen är inte som den ska idag i heller.. den bubblar och gör  konstiga ljud.. Men ja mamma vill inte h amig hemma mer.. xD Haha
Nej men jag måste till skolan, det är inte alls många dagar kvar i skolan nu ju så.5-6 Dagar kvar (utan helg ) tills jag slutar skolan:D Muhahah det käääänns sååå bra :D
Och nu dom sista dagarna gör vi inte så mycket så det kommer bli chiiil ! love it :D
Nej nu ska jag fixa mig.
Ha det så bra så hörs vi senare idag :)
Pusss!

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards