Misspeerfect

Alla inlägg under augusti 2011

Av johanna sandell - 31 augusti 2011 20:06

hallihallå. 
Här sitter jag i soffan och snart kollat klart på Pirates Of Carabien,  den är inte jätte bra men  den funkar ju att se på. Dock inte lika bra som alla dom andra filmerna men ja det får man väl räkna med när det är uppföljare. 
Måste ochså bara säga att Jack Sparrow e rätt snygg på denna bilden.

   
Fast  jag gillar inte honom annars. Just so you know it!

Nu när jag ändå är igång och pratar om film så vill jag se smurfarna i 3D simply because they e so sweet :D 
Kärlek till Smurfarna !
   

Av johanna sandell - 31 augusti 2011 16:05

Idag i skolan så har vi inte gjort så mycket typ bara jobbat med grupp arbetet. 
Och vi tog faktikst gruppbilen i dag och enligt mig så blev den bra!
Så den kommer jag antagligen att lägga upp här i morgon, för i dag fick vi inte möjlighet att få den..
Men det ordnar sig.

Satt nyss och redigerade lite bilder snabbt och enkelt,  tänkte lägga upp dom här nämligen!
( bilderna är tagna idag )
       

Av johanna sandell - 31 augusti 2011 10:48

Sitter  i skolan just nu och jobbar lite med vårat pojekt arbete och det går väl rätt så bra :) 
Och snart ska vi gå och käka på Pizzaboden, ska pröva kyckling special, den verkade god :) 
Funderar på att göra om min design lite när jag kommer hem om jag orkar..
Men det får vi se :p 

Av johanna sandell - 30 augusti 2011 21:30

Ny design nu då!

kommentera gärna vad ni tycker och tänker, det är alltid bra med lite feedback :D 

Av johanna sandell - 30 augusti 2011 18:56

Cha cha. 
ligger just nu i soffan med älsklingen, dock sitter han också vid datan ochsegar precis som mig..
Bara för att vi inte kommer på något att göra.. Suck vrf är det alltid så...
Kom gärna med förslag på vad vi kan göra. Då hadde jag blivit glad.

ligger och lyssnar på Mj my biggest idol ! love him!

I morgon är det skola igen och vi ska ta grupp bilden, men vi vet dock inte hur vi ska se ut.. skiit jobbigt...
jag vill vara fett random, men det verkar inte alla gå med på så funderar på att komma random ändå :D muhhaha
nej men ja det hade vatt fett skoj, dock kommer jag dra åt mig en jävla massa blickar men det skiter inte jag lite i ;D
det hade variiiiigt awesom :D

nej nu ska jag gå.. vet dock inte vad jag ska göra men ja älsklingen och jag kommer förhoppningsvis på något att göra.
Puss på er gullungar ! 
 

Av johanna sandell - 30 augusti 2011 05:43

Sitter just nu och snackar med bästisen i tele!ska snart, börja fixa mig inför skolan.
Men orkar knappt göra mig i ordning...
men det e dax att göra.


 I dag ska vi ha gruppfoto  med speciellt tema, men kommer inte på något....
suck...
 

Av johanna sandell - 29 augusti 2011 22:31

Puss & Godnatt !
   

Av johanna sandell - 29 augusti 2011 17:21

Hejhej.
Sitter just nu i soffan och titta på "Hur många lingon finns det i världen".
Den är faktikst rätt bra ändå.
Ska snart ta min kamera och gå ut och fota lite. ( bara för att ha något att redigera) Måste ju lära mig photoshop bättre.
Aja,  idag har jag vatt i skolan sedan 07:45 cirka, haft grupparbete hela dagen, rätt skoj ändå, fotograferat en hel del  till arbetet i dag.
blir snart färdiga mer arbetet, i inlägget innan i dag så la jag upp  några biler som vi tog i dag :D Fina va ?

Kommentera gärna mina  inlägg och biler  så blir jag glad :)
Puss på er :D

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards