Misspeerfect

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av johanna sandell - 16 augusti 2011 11:53

Sitter just nu i soffan men min pojkvän, och praar om drömmar.
Men ja det kommer vi ingenstans med   
Snart ska vi typ planera var vi ska gå ikväll, någon som har förslag ?

Och i dag är det riktigtg fint väder för en gångsskull, riktigt nice !  
"om man kanske skulle dra till stranden  och sola och bada, hmm ja men vem ska man ta med sig ? "

Och Snart skaag  ner och ta min tvätt sen ska jag fixa någon nyttig frukost, för nu ska jag nämlige tappa några kilo innan skolan börjar.
Imed att jag säkerligen kommer gå upp i vikt under detta läsåret, men går jag ner i vikt nu så kommer jag kanske att klara mig vid den vikten hela året. Eller ja om jag e lika duktig som nu, är ute och går och käkar inget skräp  



Av johanna sandell - 16 augusti 2011 00:44

Här sitter jag på mitt spökrum, Helt seriöst så spölar det här.
Fett läskigt egentligen, men äntligen händer det mer än när jag är ensam iaf.
nu så har saker lossnat och "kastats" iväg och saker flyttats fas ingen har rört dom sakerna som flyttats.., Lite rädd är jag allt..

I dag har jag  faktikst träffat Totte & Tove i Simrislund, mycket trevligt.
Gav även dem bönor, mums.
Sen hämtade Jon mig så åkte vi hem och kollade klart på The last kiss, sen mat,sen vila och kolla på Tv. Sen vid 20:tiden åkte vi till baske och gick en runda där på stranden. Bilderna kommerlite längre ner i detta inlägget.
Efter vi gått en runda åkte vi ner till Hamnabro, där var inte så många så vi åkte typ hem till mig igen, käkade och så sen nu kollar vi på tv igen.
Funderar på att kolla på någon film snart eller något sånt.

Usch nej nu blev jag helt pirrig och nervös.. Börjar ju skolan på Måndag i Ystad på John Bauer!
Dock kommer jag iaf känna en person där  
Nej men ja det ska väl gå riktigt bra hoppas jag.

   

    

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards