Misspeerfect

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

höst ?

Av johanna sandell - 26 oktober 2011 05:42

Nu börjar jag undra om det verkligen är höst på riktigt,har legat imin säng från 5 tills nu och bara lyssnat på blåsten. Och det låter som att det blåser riiiktigt mycket.. Så nu är jag extremt jätte trött, för jag vill verkligen inte gå upp och sen åka till skolan...
Är så trött på de nu, ska bli skönt att få lov på fredag!

Jag vet inte om jag berättade om att jagåkte till skolan klocvkan 8 igår för att skriva ett prov kl9 provet gick väl åt helvete tror jag, eller ja det känndes så iaf...  Men ja varför skulle jag klara detta matteprovet när jag nästan aldrig klarat ett annat matte prov. Pga att jag inte lär mig det för att jag inte är ett dugg intresserad..
Idag ska jag ha prov i Sammhällskunskap, kommer typ dö eftersom att jag inte har gjort någonting i det ämnet, jo skrivigt av mina vänner xD Haha det kommer säkerligen att gå åt helvete    Nej nu ska jag inte vara så negativ  

Ska snart sätta mig och platta igenom håretsnabbt och sedan sätta i mitt lös hår, såg häromdagen att jag måste snart färga mitt hår, eftersom att  färgen börjar gå ur.. 
Men jag har ju så slitet hår så jag vill inte färga det än, men kan knappt va utan mitt löshår, de har blivit som en drog nu   

Någon som har tips på hur man kan reparera håret ?  Skulle bli jätte glad om jag fick svar :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna sandell - 6 november 2012 20:15

Http://nattstad.se/misspeerfect Följ mig där ist

Av johanna sandell - 10 november 2011 17:47

Ja som rubriken lyder så slutar jag snart att blogga här coh börjar blogga på Nattstad ist, redan skaffat en blogg där. Den är under konstruktion just nu men kommer inom en snar framtid att vara fullt duglig. ni undrara säkert vrf jag ska byta bloggs...

Av johanna sandell - 10 november 2011 15:45

         

Av johanna sandell - 9 november 2011 14:40

Variigt  hemma i cirka 2 timmar nu, magen värker lika mycket som i morse... Ska snart sätta igång att damsuga och fixa till en mysig stämning till mig och baby, just bara för att vi aldrig har ngt att göra. Tråkigt men sant..  Aja, nu ska jag bära up...

Av johanna sandell - 7 november 2011 22:56

Idag va det som sagt skola igen efter en veckas lov. Gick bra satt och rita " perversa " bilder i Paint. Super skojsigt var det iaf ! :D Sedan efter det så gick jag ner is tan för att handla lite saker sedan fika med farmor och mamma, Handla en Jacka...

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards