Misspeerfect

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av johanna sandell - 17 oktober 2011 21:42

Nu har faktikst vinterjackan åkt fram iaf så används den på kvällen, men å dagen e de fortfarande väldigt varmt ändå.
Kom typ nyss in efter att ha varigt ute och gott en runda med Jon :) mysigt var det faktikst, dock så var detväldigt kallt fast jag var interklädd.
Och nu ligger jag under filten i soffan och ska snart kolla film med jonis :) 

vet dock inte vilken men det märker vi.
 
Pappa berättade innan att jag ska få en bil att övningsköra med på Söndag
En  Renault clio...
 



Av johanna sandell - 17 oktober 2011 10:45

nu är det såhär att jag börjar bli vääääldigt trött på skolan..
som tur är så är jag ledig i morgon och slutar tidigt i dag (y) love it.
Har lektion med PÄRONET idag och det SUGER hååårt! 
Hatar den sega muppen..,

La ut en status på facebook , den lyder så här " Om 25 stycken gillar ska jag lägga mig i snön i vinter. Bild bevis kommer upp på facebook, kopiera om du vågar ta utmaningen ;)
( i år igen )"

Och det ser ut som att jag lär få göra det så fort det blir snö :o 
Kallt men ja jag har klarat det en gång innan,så klarar jag det igen :)
 

Av johanna sandell - 17 oktober 2011 06:13

sitetr här nästan helt fixad, fast jag har skit ont i sidan. (pga njuren+ medicinen) 
Känns inte helt okej faktikst, men ja jag måste till skolan ändå + jag går inte så länge idag. Men ah. Ska snart fixa håret sen pka till stationen sen vidare med Tåget till ystad.
Höres mer senare!
Puss/ J 

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards