Misspeerfect

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av johanna sandell - 24 oktober 2011 20:57

idag blev det skola till 11 sen hem, var skojsigt att träffa mina underbara kompisar igen efter nästan en vecka hemma :o 
Efter skolan så fixade jag till mitt löshår, och nu är de fint och lent :D
Sen cyklade mamma & jag in till stan, skulle hämta bilen på service igen, efter det handlade jag ingredienser till mina cupcakes :D bakade dom för ngn timme sen, och dom belv underbart goda! jummie ! :D

har bestämmt mig för att göra massa små träningsövningar nu under vinter halvåret, ska försöka få bort de lilla fettet där är på min " under " mage eller vad den kallas xD
Trivs inte med den, pluss jag vill få tillbaka mina magmuskler, saknar ju dom :/
Och nu ska jag och Joniis kolla på Harry potter and the deathly hallows part 2 aåg slutet på part 1 igår ( för andra gången), och även denna gången grät jag ;/ det är ju såå sjukt sorglit att dobby dör :'/

Av johanna sandell - 24 oktober 2011 15:34

nu ska jag cykla in till stan med mamma fast det blåser som TUSAN :O 
aja motion är aldrig fel :D 

Av johanna sandell - 24 oktober 2011 15:18


 

- Lov, för då kan man sova länge och man kan bara ta det lugnt.
-  Kärlek, för de är så underbart.
-  Halloween, för den är så mysig.
- Nybakt bröd, för att det är så gudomligt gott :) 
- Vinter jacka :D


- Hösten/Vintern, för att allt blir så blött kallt och man får en massa snö på sig.
- Olydig kanin.
- Läxor, för dom e såå tråkiga.
-  Sony ericksson, för deras telefoner tål ingenting.. 

 

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards