Misspeerfect

Alla inlägg under mars 2011

Av johanna sandell - 20 mars 2011 12:04

Nu är det så att jag har hittat till devote.se och tänkte kanske börja blogga där.
Så nu tar jag e paus från bloggplatsen ett tag, för att kunna se om devote.se är något att ha.
SÅ ja följ mig där ist http://johannasandell.devote.se

Av johanna sandell - 19 mars 2011 15:44

Hejhej, måste bara berätta att gårdagen var riktigt awesome   .
Synd bara att det inte var så många på Gågatan i Ystad igår, men ändå.
Tack Linnea och Lollo  
& även tack till Lollos kille Victor för att han ville köra oss  
Nu har jag nyss komigt hem från farmor och farfar, det har varigt en lång men härlig dag.
Känade även 100 kr    haha. 
Snart ska jag hoppa ner i duschen, och sen fixa mig för sen kommer min Älsklingar hit   tihihi.  

Puss på er så hörs vi sen .

Av johanna sandell - 18 mars 2011 15:14

Skola och sånt i dag. Lika tråkigt som vanligt..
Dom 2 sista lektionerna kolla vi på Tjenare kungen.
Rätt bra film faktikst eller ja för att va svensk iaf.
Snart drar jag till  Linnea  för att flumma lite sen gittar vi till Ystad för att käka och chilla typ, sen blire typ att dra tillbaka till lilla Simrishamn och typ luffa på Benka.
Alla som vill träffa mig och Linnea  kan ju höra av er :)
Puss:*

Av johanna sandell - 17 mars 2011 15:57

Skola i dag och sånt trevligt.
Dock bara jag och tim i klassen men ändå fint  (Y)
Efter skolan lev jag hämtad av mami och papi.
Sen blev det lite trädgårdsarbete i regnet fin fint (y)
Och nu hör jag min lilla socketopp i hallen  ganska awesome faktikst ;D
 ska färga hennes hår i dag, och det kommer blii sååååå jävla fint ;D <3

Av johanna sandell - 17 mars 2011 07:21

Idag blire skola.
jobbigt men sant..
Dock är det Torsdag  och det betyder att det snart är heeeelg   
Riktigt härligt ska det bli med helg alltså.
Néj nu ska jag försöka vakna och fixa mig och sånna saker sen gitta till skolan.

Så puss på er   

Av johanna sandell - 16 mars 2011 15:53

Hejhej.
Idag blev det ingen skola för min del pga att jag är sjuk..
så nyss har jag städat min garderob  och ränsat ut massa gammla kläder som ska slängas.
Känns skönt att äntligen ha fått orken till att ränsat bland kläderna.
Snart så kommer antagligen Julia knast hit så jag kan färga hennes hår :3 Det kommer bli såååå snyggt när vi e klara  
Nej nu ska jag försöka plugga lite, så jag inte hamnar så långt efter i skolan.

Puss på er   

Av johanna sandell - 16 mars 2011 00:42

Dessa två personerna är så sjukr gulliga tillsammans och dom är jävligt bra också :)

Jag vet att videon e gammal, men det spelar ingen roll för mig för den är så sjukt bra :)

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards