Misspeerfect

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av johanna sandell - 6 mars 2011 21:51

Igår kväll blev det att jobba på stjärnan med julia, väldigt trevligt faktikst :)
lättförtjänta pengar iaf .
Fast dock valde jag fel skor till det arbetet, så nu plågas jag med ömma fötter. Aja nu vet jag det till nästa gång att jag inte ska ha klackar iaf.

jag vet att jag har varigt dålig på att blogga, men ja jag har tappat en hel del inspiration. Men den kommer nog snart igen :)

Av johanna sandell - 6 mars 2011 21:42

Dag 27, min favoritplats.

Jag har ingen så direkt favoritplats.
men jag älskar att vara nära någonslags vatten :)
Hav, sjö, bäck vad som hällst ungefär.

Dag 28, det här saknar jag.

Jag saknar ett förhållande med en person som jag verkligen tycker om och trivs med, och som självklart tycker om mig och trivs med mig.
Saknar även min hund och kanin.
Saknar Felizia.

Dag 29, min pojkvän.

Ja här kan jag inte säga så mycket, för jag har ingen pojkvän.

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards