Misspeerfect

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av johanna sandell - 12 mars 2011 11:12

Hejhej, Snacka om att jag är trött alltså..
Shiiet... Dagen igår tog döööd på mig O_o nej men det var väl allt skrattande med felizia ;D
aja, snart ska vi ¨väl dra ner och käka frukost, sen blire väl att baka sen dra ner till Sandhammren.
Aja puss på er :)

Av johanna sandell - 12 mars 2011 00:01

Dagen i dag har varigt helt awesome:)
Stack till ystad vid 2 skulle möta upp min lilla plutt Felizia, gick en sväng på stan och så sen blev det käka lite skräp mat på Max ;)
Sen stack vi hem vid 5 ?
Satt hemma och flumma, sen vid 8 tiden så stack vi in till Simrishamn och träffa massa underbara personer:) helt jävla fkn awesome :D
Dampa rundor på benka och sånt trevligt. Träffa även Jensepojken :D suppper söta lilla Jens.
Sen luffa vi även på stan och på torgan ^^ såå dött alltså!             Sen stack vi väl typ hem vid 23,30?

och nu sitter vi och har supper tråkigt, vet inte vad vi ska göra ^^ aja vi kommer nog på ngt snart :)

och så vill jag bara sääääga TAAACK till alla som gjorde kvällen awesome ;D <33

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards