Misspeerfect

Alla inlägg under september 2011

Av johanna sandell - 30 september 2011 18:42

förcirka en timme sen började jag och Jon på att laga mat, Snitzel med pommes, mumsigt var det iaf :D
riktigt kyckad middag.
och nu sitter vi här vidvars en dator och nördar:P
Hmm undra vad vi ska göra ikväll det är ju liksom fredag :o
> Förslag ? 

Av johanna sandell - 30 september 2011 15:22

hejhej. slutade skolan 11.00  tog tåget 12:00, mamma hämtade mig och vi bokade syntest till mitt körkort. 
sen åkte vi och handlade lite, handlade även lösnaglar, så nu har jag  precis fixat dom tjusigt blev det :)
Sa nyss hejdå till mamma och pappa som ska till farmor& farfar så jag e ensam hemm tills jonis kommer, då blir det matlagning och sen blir det väl att ut och gå en runda:)
nu ska jag fortsätta med ett "uppdrag" min brors flickvän gav mig :)
lite skoj är det för det e hemligt :D

Nej puss på er:D 

Av johanna sandell - 30 september 2011 08:54

Sitter i skolan med Gabbi och bell :) 
lyssnar på läraren som bara babblar en massa gojja. Dock kan de vara intressant om man e sugen på att lyssna xD
Jag själv orkar inte :p 

Av johanna sandell - 30 september 2011 08:54

Sitter i skolan med Gabbi och bell :) 
lyssnar på läraren som bara babblar en massa gojja. Dock kan de vara intressant om man e sugen på att lyssna xD
Jag själv orkar inte :p 

Av johanna sandell - 30 september 2011 08:54

Sitter i skolan med Gabbi och bell :) 
lyssnar på läraren som bara babblar en massa gojja. Dock kan de vara intressant om man e sugen på att lyssna xD
Jag själv orkar inte :p 

Av johanna sandell - 30 september 2011 05:52

Vaknade nyss...försov lig typ en halvtimme.. 
Aja jag hinner fixa mig ändå.
SKa ju till skolan även idag fast jag e trött på det redan, dock har jag roliga vänner så det jämnar ut sig lite.
Och att jag bara har en lektion i dag gör mig överlycklig !
Nu ska jag fixa mig puss på er små fisar 

Av johanna sandell - 29 september 2011 22:41

Idag e det torsdag, torsdag, nej men ja snart e det fredag awesom ! 
 Stack till skolan i dag fast jag egentligen inte ville, va på alla lektioner, eller ja jag gav engelskan en chans iaf. Dumma lärare -.- 
Efter skolan stack jag hem började städa  efter ett tag så kom jon hem ochhjälpte mig med städningen :) Gulligt!
Och nu känns här  JÄTTE rent :) Enbart för att jag moppade govet med såpa. Luuktar så friskt, och här är nästan inget damm som flyger i luften . Good job (Y)
Efter städningen åkte vi ut till Gyllebo och skulle gå en runda, men jag bli överfallen av en liten krabat vid namn Emelie ( min älskade systerdotter ) Kännde mig så älskad :)
Sen gick vi en sväng, dock inte långt för sen hade vi Allvarligt snack... känndes inte helt okej..
Åkte hem och  satt oss i uterummet, efter cirka en timme blir jag suugen på godis så  vi körde in till Ica och handlade lite. Och nu har jag nyss duschat och ska snart redigera lite bilder från igår & idag. Kommer antagligen uppp biler imorgon  när jag har mer tid!

Puss på er! 

Av johanna sandell - 29 september 2011 13:18

äckliga skabb! 
Slänga ut 2 elever för att dom glömt sina datorer e va fan di e !
Och skälla ut mig för att jag inte visste att vi hade läxa och sen påstå att vis ka sitta kvar  i skolan EFTER skoltid ! no fkn WAY biiiiaaatch!
Cp huve e vad du e !
 hatar sånna som dig, ni borde faktikst inte få finnas ! Och vad har min klass gjort för att förtjäna att ha dig  egentligen snälla svara på det någon! 

Seriöst om du skulle dö skulle jag fan bara skratta åt dej och pissa på din grav!
Första och sista gången jag är på dina lektioner !  


Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards