Misspeerfect

Alla inlägg den 13 september 2011

Av johanna sandell - 13 september 2011 09:11

Inte bloggat på några dagar nu, men jag har inte haft lust..

Ilördags var jag med Julia i Ytsad, för hon skulle pierca sig :) Mycket vackert blev det :D
Efter det träffade vi Eric, alltid skoj :)
När jag kom hem så var Rasmus här så han fick följa med ut och göra med läxa, mycket fina bilder blev det till läxan. 

Senare på kvällen kom Chrisse, hugo och jens ut och snackade lite skit, trevligt fast dom hade druktigt lite för mycket iaf Jens :p

I söndags  Jobbade jag lite , sen fixade jag mat åt hela familjen  fläskfileë Med svampsås och ris :D
Sen på kvällen kollade hela familjen på bigfoot och käka Ostbricka, ritkuigt mysigt. 

Sen i Måndags så blev det skola till 12, sen åkte jag bussen hem träffade jon och sånt. 
Sen så satt jag bara hemma hela dagen. 
Och i dag så har jag sovmorgon, börjar 12:15 :) As nice :D 
Sen ska jag Kanske stanna kvar i ystad i dag, får se hur det blir, nanars åker jag väl hem och degar på soffan :P


Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards