Misspeerfect

Alla inlägg den 6 september 2011

Av johanna sandell - 6 september 2011 18:43

Här kommer en bild på stumpan från I fredags :)
   Man kan undra om hon smider en onskefull plan eller vad ? ;P

Av johanna sandell - 6 september 2011 17:54

Sitter i soffan nu igen, och spelar smurfspel på Faecbook, lyssnar även på låten Jens tippsade mig om. 
Sjukt bra!
( Alla som spelar smurfspelet och e vän med mig, skicka saker till mig ) 

Har städat i garderoben i dag, där blev rätt fint faktikst, men finare ska där bli när vi har renoverat den :D fräschat upp den med nya möbler och ny tabet ochfärg.  Kommer bli skit nice :D  Även damstugat hela rummet, men snacka om att det tar på krafterna när man e sjuk.. Blää inte alls kul, hoppas att jag blir frisk snart. 
Får se om det blir skola i morgon, får se om jag fortfarande har feber eller inte. 
Aja nu ska jag göra något annat, puss på er :)
 

Av johanna sandell - 6 september 2011 10:32

 
Av johanna sandell - 6 september 2011 09:49

Ligger just nu i sängen helt svag och eländig... 
Orkar inte gå upp ens..
har to.m lite feber, 38,2 Känns inte helt okej, men jag får ligga och kurera mig hela dagen. Te halstabletter en bra film & lite mys med min älskade kanin!

 Vill säga tack till Jens som skickade en grymt bra låt till mig igår.
 Fronda - underbar.
 Kan tyvärr  känna igen mig själv i vissa delar av låten och filmen, men ja sånt e livet. Man vet inte alltid vad man ska göra, man kan inte hjälpa att man mår dåligt osv.
Men man måste kämpa för annars kommer man ingenstans här i livet, Jag har lärt mig att försöka kämpa och hitta mod till att säga ifrån när något e fel. Men det är inte alltid så lätt som man kan tro.. 
Har önskat så många gånger att livet  vore så lätt men det händer ingenting..

Nej nu ska jag sätta   mig och spela lite eller något annat skoj,.
Puss på er..  

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards