Misspeerfect

Alla inlägg den 25 september 2011

Av johanna sandell - 25 september 2011 21:46

Hejhej.. Då var det tyvärr söndag igen.. 
Låt denna veckan gå fort :D
Eller ja låt det bli Onsdag fort, så vi kan ha A-dag:)

nu har jag precis kommit  ut ur duschen, och spelat lite Resturang city och Sims.
Ska snart  göra lite matte, sen käka en massa chips sen  gå coh lägga mig och läsa min bok, sen sova lite. Så jag kan orka med hela skoldagen i morgon, eller ja halva;) Slutar ju 11.15 :D Boooojah ;) 

Av johanna sandell - 25 september 2011 19:20

Hejhej, i dag vaknade jag vid 9 :) käka kanelbullar till frulle. sen blev det att mysa i sängen vid datan, sen stack vi och jobba. Sen vidare hem och sen till Knäbäckshusen, gick en bit, sen blev det picknik för hela slanten. Med god tårta och bullar :) 
här kommer några bilder på mig som älsklingen tog på  mig :)
         Dom e lite suddiga för att det var lite dimmigt ute .

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards