Misspeerfect

Alla inlägg den 23 september 2011

Av johanna sandell - 23 september 2011 08:44

Sitter på en as dyster och tråkig lektion.. 
Undrar om den kan bli roligare än vad den är ?
hmm en sak att tänka på kanske.
Aja, jag lär mig alltid någonting.

idag blir det att dra hem med bussen 12.10 eftersom att vi slutar 11.15, sen ska man hem och göra i ordning lite, sen vidare till ystad för att ta tåget med Eric, Anton och måånga fler antar jag.   Sen bär det av mot lund för att kolla på när de bandet Eric är med i spelar. (y)
Hoppas dom ebra live ;) 

Av johanna sandell - 23 september 2011 05:52

Mår fortfarande illa, spydde inatt..
Ingen precis trevlig information, men wtf ?
Ska snart ta på mig och sen fixa mig, har cirka en halv timme på mig, men de klarar jag.
Nej usch.. bara jag inte  spry i skolan!?  Jag ska ju till lund i eftermiddag :o 
Idag har jag fotografisk bild, vi ska väl bara gå egenom hur man redigerar bilerna eller något i den stilen vet inte riktigt. Men skulle kunna tro de.
 
Aja de e väl dags att klä på sig nu, puss på er gullrumpor :D 

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards