Misspeerfect

Alla inlägg under september 2011

Av johanna sandell - 4 september 2011 11:16

hejhej. sitter just un ute i uterummet och degar, snart kommer Nelly hit om och snackar lite skit. Medans Jon & pappa Meckar bil, och  eftersom att jag mest e ivägen där ute så håller jag mig borta. 
Känner mig intealls för kry i dag, känns som att jag har  feber fast jag inet har det och känns som att jag e påväg att få halsfluss också men det hoppas jag inte på.
Inget jag vill ha iaf.

Funderar påatt bygga ett kanin hinder  till min kanin sen så jag kan hoppa lite med henne, men jag  vet inte om jag orkar, dock kan jag be min pappa om hjälp men nej det känns inte rätt :p
nej nu ska jag kolla vidare på kanin saker ;D
 
puss på er :D 

Av johanna sandell - 3 september 2011 08:33

Hallå hallå,sitter just nu nyvaken i soffan, ska snart börja fixa mig. för jag mamma & pappa ska på handledar kurs. 
Jobbigt att behöva sitta där från 10-13 men ja de klarar jag väl av :P

Igår så blev det ingen skola för min del, hade såna fruktansvärda magsmärtor att jag knappt kunde gå.. suck...
aja missade tydligen inte så mycket, sköönt :)

senare på dagen mådde jag bättre så stack till Tomelilla med mamma pch farmor:)
Köpte en ponscho ( stavning ) en skjorta och ett par skor och jeans tights  :D
Sen åkte jag hem för att jag skulle vara barnvakt, så vid 4 tidenkom syrran  och lämnade Rihanna :3 Riktigt mysigt var det att passa henne ngn timme:) Har saknat henne så grymt mycket!
Nej nu ska jag fixa mig puss på er:) 

Av johanna sandell - 3 september 2011 08:33

Hallå hallå,sitter just nu nyvaken i soffan, ska snart börja fixa mig. för jag mamma & pappa ska på handledar kurs. 
Jobbigt att behöva sitta där från 10-13 men ja de klarar jag väl av :P

Igår så blev det ingen skola för min del, hade såna fruktansvärda magsmärtor att jag knappt kunde gå.. suck...
aja missade tydligen inte så mycket, sköönt :)

senare på dagen mådde jag bättre så stack till Tomelilla med mamma pch farmor:)
Köpte en ponscho ( stavning ) en skjorta och ett par skor och jeans tights  :D
Sen åkte jag hem för att jag skulle vara barnvakt, så vid 4 tidenkom syrran  och lämnade Rihanna :3 Riktigt mysigt var det att passa henne ngn timme:) Har saknat henne så grymt mycket!
Nej nu ska jag fixa mig puss på er:) 

Av johanna sandell - 1 september 2011 08:13

Då var man i skolan igen.
suck orkar verkligen inte men ja vafan man måste försöka.. 
min mage gör ont som fan jävla tabletter aja, whata fuck -.-

nej nubörjar väl min lektion så puss på er så hörs vi senare :)
 
 

Av johanna sandell - 1 september 2011 06:02

Godmorgon, i dag är jag inte alls pigg på skolan.. vill bara sova!
Men nej jag måååste faktikst till skolan, men ska bli sjukt skönt att vi slutar tidigt i morgon ! As nice !

I dag ska vi typ bara sätta ihopa vaårat arbete,sen är vi klara med det, så ja jag vet inte allas vad vi ska hitta på idag xD
Blir väl att sitta och leka  med datorn. 

Nej ska fixa mig nu, puss på er  hörs sen :) 






Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards