Misspeerfect

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av johanna sandell - 10 mars 2011 23:15

Idag har jag varigt flitig fast jag inte måtte jätte bra..
Jag har möblerat och städat hela mitt rum.
Det blev väl ganska bra eller ngt.

Började lite smått på dieten idag, känns faktikst riktigt bra(y)
Får väl se om jag går ner något/några kilo.
Men förhoppningsvis så får jag den platta magen jag längtar efter.
Nej nu ska jag se fall jag kan hitta ngn som e social, annars blir det sängen för min del
Puss.

Av johanna sandell - 10 mars 2011 12:07

idag blev det ingen skola för min del.
Kännde mig inte riktigt kry i morse*
Men i morgon blire skola  även fast jag har huvudvärk, mest för att jag måste för sen kommer mitt älskade kusin barn hit.
Och då ska vi ha det riktigt nice  :)

Idag ska jag nog möblera om på mitt rum, för det regnar ue så jag är inte så intresserad av att gå en runda..
Men förhoppningsvis slutar det regna snart(y)

Jag har Bestämmt mig för att börja på ngn slags diet så jag går ner lite i vikt sen ska jag börja "träna" igen så jag får tillbaka min platta mage:)
För ja det e ju snart sommar, och alla vet väl vad det betyder ? ;)
Haha.

Nej nu ska jag ner och käka något.
Puss på er :9

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards