Misspeerfect

Alla inlägg under mars 2011

Av johanna sandell - 15 mars 2011 07:16

Jag vaknade nyss, känner verkligen inte för skola... Men mååste dit..
Har liksom en hel del saker att ta igen sen förra veckan och även saker sen innan * suuck *

Alltså här är sjukt kallt på mitt rum O_o
*brrrrrr*
Nej nu ska jag fixa mig sen dra till äckel skolan...

Av johanna sandell - 14 mars 2011 22:46



Denna låten med Justin bieber har verkligen fastnat i mitt huvud,.. *suck*
Fan ta den som spela den för mig;o

Av johanna sandell - 14 mars 2011 22:38

Hej igen .
Idag hade jag faktikst tänkt mig att jag skulle plugga, men det sket sig rätt rejält kan man väl säga..
Stack till stan vid 4 kanske ?  för att träffa Ronny & Fredrik som jag nämnde innan.
Sen va jag lite med Alexandra  (L) luffa på biblan och läste lilla snippa boken ? ;o
Sen kom Jens, Charlie & Fia,& Dardan, stack till  Netto och handlade lite Godis (A)
sen stack Jag charlie och Jens hem till Jens kolla film och bråka, men ja de löste sig efter ett tag..

Åkte hem från Jens vid 22 tiden, och nu sitter jag här och funderar fall jag borde städa mitt skrivbord eller inte ;o
Ligger fullt med smink grejer och pappaer osv. ^^


Puss på er bloggar kanske mera senare . <3

Av johanna sandell - 14 mars 2011 15:29

Hejhej snyggingar :)
Idag blev det skola och somvanligt sög de..
Klockan 13.00 var det dags för utvecklingssamtal, ja de gick väl rätt bra ändå. Gjorde några ändringar i mitt schema och så :)
Så förhoppningsvis har jag bra betyg till hösten så jag kna konkurera jätte bra  med alla andra som söker till Media. men jag tror jag kommer in.

Aja, jag ha nyss käkat pommes och hamburgare, som jag själv gjorde *stolt*
 
Senare blir det väl att dra in om till Simrishamn för att träff Ronny och Fredrik som åker hit för att äta ? ;o Då är där något som e fel om man åker till Simrishamn för att käka O_o
sen blire att ålugga satan :)

Av johanna sandell - 14 mars 2011 07:22

Här sitter jag och fixar mig..
för snart dra till skolan *suuck*
Aja får väl kämpa mig igenom skoldagen i dag med..
Bild på outfiten kommer kanske ikväll :)

Nejnu mkååste jag dra, bloggar mer senare :)
Puss;*

Av johanna sandell - 13 mars 2011 12:30

 

Hallå snyggingar.
Vaknade för kanske 1½ timme.
Gick upp och fixade mig och sånt, snart blir det frukost, sen ska vi gitta till Farmor & Farfar.
puss

Av johanna sandell - 13 mars 2011 01:00

Chacha snyggingar ;*

Idag har jag och Felizia bakat Cupcakes, dom blev suuper gulliga och super söta (a)
Sen ha vi typ Dansat just dance till wii -et ^^
Sen gjorde vi väl inte så mycket mer.

Stack till stan/benka vid 19 tiden ?
umgick med lite folk och sånt,. fick damp på en kille  för han kalla mig thai hora och massa annat skit, så ja ni kan ju gissa hur de gick ^^
Aja luffa rundor på benka pch så . sen vid 23,30 gick vi hem till Jens satt där en stund sen så blev lilla felizia och jag hämtade av mami. sen nu sitter vi här och degar (y)

Bild på cupckesen kommer antagligen i morgon eller ngt.
puss<3

Av johanna sandell - 12 mars 2011 11:12

Hejhej, Snacka om att jag är trött alltså..
Shiiet... Dagen igår tog döööd på mig O_o nej men det var väl allt skrattande med felizia ;D
aja, snart ska vi ¨väl dra ner och käka frukost, sen blire väl att baka sen dra ner till Sandhammren.
Aja puss på er :)

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards