Misspeerfect

Alla inlägg under mars 2011

Av johanna sandell - 1 mars 2011 22:04

Fick typ nyss en söt bild av Lina persson.
Tack så mycket gumman  

  

Av johanna sandell - 1 mars 2011 15:45

  
Då är jag hemma igen efter att ha varigt i tomelilla och ystad med mamma och pappa :)

Inhandlade
målarbok med nalle puh
Boken ego womman. 
                        
Ett par jeans.
Gröna wb converse. 
En ny parfym.   

Rätt nöjd med vad som inhandlades.

Av johanna sandell - 1 mars 2011 12:02

Idag är jag och resten av Iv klasserna lediga och det är riktigt skönt.
  
Så nu har jag precis sminkat mig och sånt, upptäckte att jag måste köpa en ny foundation för min håller på att ta slut * buhu*
Aja jag har ju fåt mina pengar så får väl ta en runda in om till Lindex senare i dag.
Nej nu mååste jag skynda mig , ska ju med mamma & pappa till Tomelilla.
 aja vi hörs seanre pussen;*

Av johanna sandell - 1 mars 2011 01:27

Dag 24, Det här får mig att gråta.

* vissa sofijah låtar får mig att gråta.
* Vissa bilder får mig att gråta, för att jag saknar något som fanns då.
* Tankarna på vad som sommaren 2008.
* Olycklig kärlek.
* Bråk.


Dag 25, En första.

Första gången jag skulle åka till Tingvalla vart jag så jävla full att jag satt utfan för och spydde. Slutade med att mamma & papap fick hämta mig efter 20 minuter.

Första fyllan utan mamma & pappa gick åt helvete. Jag var ovänn med min barndomsvän/bästavän/syster/granne så jag drack riktigt mycket sprit för att dölja att jag var ledsen och arg.
Kvällen/natten slutade med att mina kompisar sprang rundor och leta efter mig medans jag hade ramlat och  slagit huvudet i en trotoarkant och låg medvetslös. Fick åka ambulance hem.
Dom trodde jag kunde vara utsatt för övergrepp . Fast det utesluta dem  rätt fort.
Dom trodde även att jag hade fått i mig någon form av narkotika, men det hade jag inte.
Lyckat eller hur ?

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards