Misspeerfect

Alla inlägg under mars 2011

Av johanna sandell - 6 mars 2011 21:42

Dag 27, min favoritplats.

Jag har ingen så direkt favoritplats.
men jag älskar att vara nära någonslags vatten :)
Hav, sjö, bäck vad som hällst ungefär.

Dag 28, det här saknar jag.

Jag saknar ett förhållande med en person som jag verkligen tycker om och trivs med, och som självklart tycker om mig och trivs med mig.
Saknar även min hund och kanin.
Saknar Felizia.

Dag 29, min pojkvän.

Ja här kan jag inte säga så mycket, för jag har ingen pojkvän.

Av johanna sandell - 5 mars 2011 11:37

Hejhej, igår vid halv4 tiden så stack jag och Lina hem till henne med bussen. Satt först och chilla sen försökte vi betsämma vilka kläder vi skulle ha på oss. efter någon timme så hade vi bestämmt oss, och det blev väl helt okej ?   Efter det blev det fix och sånt niiice.
vid 21.00 körde Linas pappa oss till Tingvalla, där man träffade på en jävla massa folk.
Stannade där några timmar, sen den sista timmen bestämmde vi oss för att vi skulle ta oss ner i Tomelilla, så först stod vi utanför valla och snacka med några guys    *trevligt*
Sen började vi vandra ner till Tomelilla... Fast vi hann inte sitta ute och frysa mer än typ 5 minuter för sen kom mina kära föräldrar och hämtade oss.
Sen blev det hem och Nanna kudden   

Av johanna sandell - 4 mars 2011 14:26

Idag är det FREDAG ;D ;D

Skolan i dag har variigt suuuuper lugn, typ haft rast hela dagen känns det som*as nice*
Vart även och hälsade på på Korsavad ( min gamla skola ) mycket trevligt, och som vanligt charmade jag in mig hos den kvinnliga rektor. awwe, hon var jätte trevligt liten prick. Gulligull :)
Fjantat hela dagen, bara för att det är FREDAG ;) *muuums*
Snart ska jag dra in till Korsavads idrottshallar och träffa Lina sen ska vi dra hem till henne och typ fixa oss och *förfesta*

kommer bli as niiice eller hur gumman ? :D

Så nu ska vi tagga Valla ;D
 Tjarrå  alla sexiga små noobs ;D

Av johanna sandell - 3 mars 2011 15:31

Vaknade vid 7 i morse, vill verkligen inte till skolan, men vafan måste sköta den det är bara cirka 11 veckor kvar.
Så jag fixade mig och sånt sen blev det skola.
Skodagen har varigt helt okej faktikst,.
Första dagen på länge jag inte alls kännt mig nere (y)
Efter skolan hann jag inte mer än hem och kissa och ta på mig ett par byxor sen bar det av mot Gyllebo skogen, men mami och papi  och sigge så klart :) Väldigt mysigt faktikst.

Dock vart det lite kallt men uppfriskande.

Och nu sitter jag här och funderar på om jag ska städa lite eller inte, känner att här har blivigt lite stökigt sen jag städade sist... *jooobbigt läge*
Sen blire nog käk och sen slänga mig i sängen och läsa några kapitel ur Ego womman, det är ruskigt bra faktikst :)

Av johanna sandell - 3 mars 2011 07:51

Hejhej, här sitter jag färdig fixad och hela köret.
Ska snart ut och blossa lite.
Sen ska mami köra mig in till skolan.... usch alltså... Jag orkar fan inte skolan i dag, jag vill verkligen bara ligg kvar i sängen men nej mamma tjata mig upp ur sängen^^
Aja.vi höres kanske senare idag :)
Pussen;*

Av johanna sandell - 3 mars 2011 00:15

Dag 26, mina rädslor.

Jag är livrädd för spindlar.
Jag är rädd för att bli sårad.
Jag är rädd för att dö.
Jag är rädd för mörka garderober
Jag är rätt för att titta under sängen på kvällen/natten.
Jag är rädd för mörker.
Jag är rädd för personer med luvan uppe på kvällen/natten.

Av johanna sandell - 2 mars 2011 18:03

typ lugn igen..
Fick ett litet utbrott innan.. Vet verkligen inte vad det är med mig. Men jag är sjukt jävla känslig nu mera.. Idag har jag gråtigt 3-4 gånger...
Aja, stack till skolan trotts allt att jag har ont i höften...
Efter skolan blev det ner på stan med Tim & Jens  
Gulligt av dom att dom ville följa med när jag skulle handla smink.
Men när jag kom på på lindex och skulle betala så funkade inte mitt kort så stack ner till banken  och kollade om där ens var pengar på kortet. Men det var där inte, blev typ helt arg ringde mamma och berätta och 10 minuter senare var där pengar på mitt konto. Så då stack jag och Jens uppp till Lindex för att handla sminket jag inte kunde handla innan.
SÅ tillslut fick jag mitt smink  ändå.
Luffade rundor på stan med Jens till 16.00 då han skulle på konfa och jag skulle hem.
Kom hem hjälpte min halft handikapade pappa  med att sätt upp en sak till deras garderober ^^
Sen blev det datam, och sen nyss blev det käk *muums*
och nu sitter jag vid datan och segar till till Hardcore och snackar med Jens och Tony :)

Av johanna sandell - 2 mars 2011 17:01

Hej jag är för arg för att blogga .
Graaaaaah ...
Du går mig på nerverna..

Du vänder kappan efter vinden shiiiet ^^

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards