Misspeerfect

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av johanna sandell - 19 oktober 2011 13:19

 E riktigt sugen på att tattuera mig men vet inte vad för ngn..
här kommer några biler på några jag tycker är snygga :)







         

 


Pluss att jag vill ha superman loggan på min vänstra handled :D

Av johanna sandell - 19 oktober 2011 10:50

Att ha  mensverk ont i njurarna och allmänt trött och huvuverk och Hungrig  är inte helt okej. Dock snart lunch, och sen åker jag nog hem.
Isf ska jag inte ta tåget :o
kommer säkerligen bara attg bli en massa krångel som vanligt med 12 tåget -.- I måndags väntade jag 1½ timme på tåget. Och det var as kallt ute ...suck vad händer med skånetrafiken egentligen ? Tågen tål ju ingenting ? ;s


Av johanna sandell - 19 oktober 2011 08:59

Sitter i skolan och skriver den 5te läsloggen på svenskan, kan inte skriva så mycket eftersom att jag inte läst klart boken...Dumma mig. 
Aja fårgöra så mycket jag kan och sen läsa ut boken  och sedan skriva vidare, har förhoppningsvis några dagar på mig :) 
Ska ha sammhällskunskap i eftermiddag, men jag vet inte om jag kommer att klara av det..  Känner att min mage börjar krampa smått redan.. känns inte stabillt alls. För jag skulle egentigen behöva vara i skolan, känns som att jag har mycket ogiltig frånvaro, fast jag egentligen inte har så mycket ogiltig frånvaro typ max 3-6 timmar :o Mycket de med men ja så kan de gå om man inte är på idrott och engelska ;)
Nej får fortsätta jobba nu puss /J 

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards