Misspeerfect

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av johanna sandell - 6 oktober 2011 15:39

nu ska jag städa på rummet, hörs sen;)

Av johanna sandell - 6 oktober 2011 13:32

Nyss kommigt hem från skolan ( kan ju säga somså att jag HATAR sånetrafiken!)  Men nu e jag hemma och sitter och laddar ner filmer. ( olaglig ) tihihi. 
 ska snart lägga mig och kolla på Boogeyman 3, och mysa :)
 sen försöka sova lite innan folket kommer hem och klagar på att jag sover xD. 
Nej puss på er :) 

Av johanna sandell - 6 oktober 2011 13:29

 

Av johanna sandell - 6 oktober 2011 06:18

Byxor från Jc
Linnet  från Jc
tjocktröjan är mammas så vet inte vart den kommer ifrån :)

Bild kommer senare idag om jag kommer ihåg det.
ska packa ner datan nu och lite annat trams , sen bär det av mot tåget...


/ J 

Av johanna sandell - 6 oktober 2011 05:49

Godmorgon...
Idag är det väärstahösten jämnfört med förra veckan när det var strålande solsken och allt..
Så i dag blir det att klä sig varmt som tusan  känner jag. 

Vaknade för kankse 10 minuter sen, känner mig inte alls pigg på skolan..men vafan jag slutar tidigt så jag måste, känns ikke lönt men ja..
Jag e trött som ett as, men  vad har det med saken att göra liksom? Jag kan sova när jag kommer hem för Jon kommer inte hem förens runt 5 tiden. 
så kan iaf sova 3 timmar (y)
Fast nej, jag måste ju blogga med 


Nej skågå in i garderoben och ta på mig någontingvarmt och snyggt nu.
Puss på er !  

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards