Misspeerfect

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av johanna sandell - 25 augusti 2011 21:07

Hejhej på er.
Som jag skrev i rubriken det var ett tag sedan num men ja jag har precis börjat skolan och inte haft tid att blogga.
Så nu tänkte jag berätta lite om  min skola, det e så här att jag kom in på It media i ystad på john bauer. ( överlycklig )
Så nu går jag i Es11  en riktigt bra klass hitentills iaf :)
trivs riktigt bra på min skola, har iaf rätt många kompisar där, och jag har även fått en bästis :D ihhihihi :D vi ska köpa halsband i morgon ( vet att vi e lite barnsliga xD ) Men ja vafan man lever bara en gång!
nu dessa dagarna i skolan har varigt riktigt bra, och nu äntligen har man börjat snacka med lite folk i klassen :)
Trevligt värre ;D
Nej så i morgon e det fredag, och pappa har lovat att bjuda på kinamat så det blir väl det. Fast jag vet inte det ser vi i morgon.

Och just nu sitter jag i soffan och kollar på Grabben i graven brevid på tv4+ (y)
Nej har inte mycket mer att skriva så puss på er ;D

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards