Misspeerfect

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av johanna sandell - 17 augusti 2011 21:54

chacha bloggen, nyss kommigt hem efter att ha varigt ute och gått en runda med älsklingen i vik.
Mysigt :D

dock besviken på linus, som aldrig hörde av sig i dag..
Aja får väl träffa honom en annan dag.
Men åndå man blir ju lite besviken.
Nu sitter vi i soffan och kollar på filmen Tretton på tv11 och den sugen, men snart börjar repriserna av Big brother eller ja om en timme, men ja ..
Nej nu ska jag vara social med lilla  jon :D

Av johanna sandell - 17 augusti 2011 15:08

Hejhej, i dag är det Onsdag för er som inte visste det.
Och idag har jag verkligen inte gjort mycket, har plockat undan på rummet & i garderoben bäddat sängen och duschat.
Allt det medans älsklingen har legat i soffan och kollat på Olive twist^^

Och nu sitter jag och latar mig, och försöker komma på något att göra, men ja  det går ju inte så bra..
Kommit på vad vi ska göra i morgon, för då ska vi iaf åka ut till Glimmingehus.
och snart ska vi åka till Kyrkogården och lägga blommor på Mormors grav.
så pusspuss på er ;D

Av johanna sandell - 17 augusti 2011 01:55

idag har jag inte gjort rent för mycket faktikst. Inte ens gått en rund    känner mig så ohälsosam   

Har liksom varigt i Ystad och käkat Tjockismat på mc donalds med älsklingen, så funderar på att tvinga honom att gå en sväng med mig nu innan vi ska lägga oss i sängen och sova..
Usch ja klockan börjar bli mycket, detta kallar jag inte precis att vända tillbaka dygnet. Men ja jag kan gå och lägga mig när som och ändån komma upp i tid   
Och i morgon så ska jag in till stan för att Äntligen träffa Linus, ska bli riktigt trevligt att få träffa honom  
Nej nu ska jag tvinga ut min kille i kylan, för jag ska röka och även gå en liten sväng..
Så Pusspuss på er!

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards