Misspeerfect

Alla inlägg under augusti 2011

Av johanna sandell - 15 augusti 2011 02:05

Hejhej.
Här sitter jag mitt i natten och skriver med Linus på msn, riktigt trevligt faktikst. Dock hade det varigt ännu trevligare om vi hade träffats på riktigt.
Men ja det ska nog inte vara så svårt att fixa  eller hur Linus ?:D


Just nu sitter jag i soffan och kollar på skins.( tror jag att det heter )
Funderar på att starta en film och sen krypa ner under täcket och försöka sova om det nu går..
Har inte mycket mer att skriva om just nu så Puss & Godnatt på er :D

Av johanna sandell - 14 augusti 2011 10:10

Här sitter jag i soffan nyvaken men ändå ganska pigg.
Kände precis av att jag hade lågt blodsocker så fick roffa åt mig en klubba, så nu sitter jag och suttar på den. Mums.
Somnade faktikst på sofan i natt, pga att min kille tog upp hela min säng, aja what ever.
Dock har jag riktigt ont i ryggen nu, men ja. Nåågon frivillig som vill ge mig k´lite masage ? 

Igår kväll runt halv nio tiden så körde Jon och jag ut till bäckan och gick en runda. Snacka om att det blev mörkt fort, och kladdigt var där. Men ändå så vart det Jon som klagade hela tiden..
Sen blev det mys till världens sämsta  film.. Dag som Natt svensk film. Där  Mikael Persbrandt kör bil igenom hela filmen.. Suck..


Aja nu ska jag se fall jag kan starta en film och mysa med mig själv eftersom min kille sover...

Av johanna sandell - 13 augusti 2011 11:05

Hejhej, Vaknade för cirka 2 timmar sen i en full säng :P
3 pers i en 1.60 säng kanske e lite för mycket.
Men ja skit i det :p
JUst nu har vi nyss käkat sen har jag även tagigt påmmig och stumpan har prövat alla mina klackskor :)

och nu sitter jag och älsklingen och kollar på Joakim von anka, och jag funderar på att gå ut och ta en canser- pinne...

Och det ska jag så puss :D


Av johanna sandell - 12 augusti 2011 01:58

Just nu sitter jag och älsklingen och myser i soffan och kollar på en film som går på tv.
och innan det så har vi ochså kollat en massa film, riktigt mysigt.
För  det finns integ så mycket annat att göra i med att det regnar ute som fan..
Idag har vi kollat på The hot chick, Under solen och nu Jägarna, dom två sista har gått på tv 4 film :)
haft en mysig kväll iaf.

Och i dag har jag även blivigt vän med en gammal vän som jag tidigare bråkat med. Känns faktikst riktigt bra ändå att vara vänner igen.
Och sen har jag även fått en massa nya sms kontakter :)
Och en ny vän. Trevligt trevligt!

Av johanna sandell - 11 augusti 2011 16:13

Bomba mig med en massa sms nu, så är nu jätte jätte gulliga! 0764282303 <3

Av johanna sandell - 11 augusti 2011 15:23

Det var ett tag sedan jag bloggade, och förlåt för det..
Men ja det har  inte hänt så mycket den senaste tiden, nest varigt hemma och tittat på film med min kille....
Tittat på en hel del olika filmer. Det är riktgt dåligtg väder hela tiden. Fattar inte vrf det ska vara dethela tiden, man blir bara så irriterad!

vill ha sol och värme!
Börjar snart skolan och då blir det väl sol & värme skulle inte förvåna mig ett dugg.
aja man ska inte klaga.

Av johanna sandell - 3 augusti 2011 06:18

Hejhej, idag är jag uppe tidigt, för att jag ska snart åka till Liseberg.
Eller ja jag, Älsklingen Mattias, Jennie & Johanna ska åka, ska bli riktigt skoj idag.
Hoppas på kanon väder och lagom varmt.
åker vid 07 är framme runt 11, åker kl 23 framme vid cirka 02 eller 03 . Riktigt fräsigt :P

Nej men ja, nu ska jag ner och göra mig i ordning sen väcka älsklingen så ni får ha det så bra så hörs vi :)

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards