Misspeerfect

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av johanna sandell - 31 maj 2011 21:42

Hejhej alla underbara männiksor.
förlåt för att jag e slarvig på att uppdatera, men jag har för mycket att göra :P

Dagen har varigt riiiiktigt chill alltså ;D
två lektioner, sen kolla på utsparken, sen dra vidare till rampen sen gå rundor på stan och senare käka glass med Stoffe Jens;D  Mumsigt!
Efter de drog jag och Nelly hem, jag fixa till mig lite, sen cyklade jag in till Tobiksvik, Jens Krisse & Hugo skulle spela strand fotboll men det blev inte så mycket av  den saken.
alla stack utom jag och Jens så vi brottades på stranden istället xD Haha skiiit kul  va det även om jag fick sand över allt xD.
Sen stack jag och Jens till  hamnen och snacka lite sen mötte vi på Veton & Dardan, sen bar det av hemmåt. Och när jag precis  kommit hem vem kommer då om inte  min " kusin" och Pontus xD Haha
och nu si jag och camar med Jens, och ska snart ner och duscha ;D
sp puss på er <3

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards