Misspeerfect

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av johanna sandell - 2 juni 2011 13:15

cha cha ;D 
 ska berätat lite om igår  :)
Skolan och så sen vid 1 kanske så stack jens kim jag & linnea ner till stranden aoutch vi brnde oss dock mest jag men aja jag lever iaf :D
Sen vid 5 stack jag till ystad med mina förldrar och käkade kinamat för att jag fick Godknänt i matte ;D wiiiiho ;D blev as glad !
efter det stack jag in om till benka sen stack jag, Linna, Jens & kim hem till mig drack lite och lyssna på gamla låtar.
sen stack jens vid 12, och kim vid 1, sen gick jag och Linnea och la oss. Seriöst där var svin kallt i tältet, dock blev där varmt rätt fort men ändå :p
Vaknade hlet svettiga av värmen i tältet -.- fett äckligt, väckte nea vid 11 sen busringde vi till david typ as många gånger sen blev vi busted-.- hahaha  så kul det var xD

Just nu har vi typ precis kommigt hem till linnea och hon är i duschen, sen ska vi typ dra ill coop sen stan och sen gittar vi vidare till Y-town för att Käka oss tjocka ;D muuums!
Efter det så drar vi vidare till Malmö för att chilla, sen möta up David, sen åka hem igen ;D sjukt nice.
Sen blir det att lägga sig tidigt  i kväll för min del, för jag ska ffs upp och jobba i morgn bitti -.- usch vad jobbigt men nice med  pengar ;)
sen blire jobb på kvällen igen. As nice. Sen gittar jag antagligen in till stan för att träffa saknade ADAM ;D  wiiiie ;D
 nej puss på er ;D <3

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards