Misspeerfect

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av johanna sandell - 12 juni 2011 18:03

Igår så vaknade jag bredvid Julia efter några timmars sömn.
steg upp gjorde inte så mycket slöade mest. hon stack hem vid 2, sen vid 3 kom mattias hit sen vid 4 körde vi och hämta Jennie och trekka lite i stan sen hem till mig sen hem til mattias och käka sen stack vi in till stan igen och trekka lite sen hem till mig och  där stannade vi HELA kvällen från 8 till 4 ;D  Vi hade verkligen as trevligt.
Drack lite och lyssnade på massa gamla låtar drog några skämt bråkade lite . Sen fick jagf och Jennie ett ryck attv i skulle gå en runda så vi  drog med oss Jon & mattias och Gik till simris och gungade en kvar sen gick vi hem, vi gick faktikst 2,5 km bara för det :P hahaha så skoj.
Måste verkligen göra om detta snart säger jag bara . Har inte haft så kul på riktigt länge kan jag säga :P
Bilderna kommer upp på min bilddagbok , i med att jag inte kan lägga upp bilderna här :/

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards