Misspeerfect

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av johanna sandell - 20 juni 2011 10:13

Hej hej  
I fredags så blev det jobb inne i stan och sånt tapetserade fototapet. Och den var riktigt snygg  Sen var jag ute med Jens, Adam & ludde och några andra :) Trevligt trevligt.
Lördags. Så vaknade jag & Jens vid cirka 12 kanske minns inte riktigt  sen satt vi bara hemam till typ 4 sen stack han sen vid 7 kom julia och hämtade mig så stack vi och jobbade sen åkte vi och handla massa godsaker, sen stack vi hem till mig igen och chillade. sen någon gång senare på kvällen så  kom  Martin hit och umgicks med oss några timmar.

Söndag, vaknade 8 stack in till Totte vid 9 åkte till Tosselilla vid halv 10. Var där hela dagen och hade trevligt. Var även med Jens också.
Riktigt trevligt. Sen vid 8 så gick jag och träffade Jens, var hemma hos honom till 10 sen stack jag hem och sov
 
så nu vet ni lite om vad jag gjorde i helgen :)

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards