Misspeerfect

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av johanna sandell - 14 juli 2011 15:47

Nyss duschat och så, och nu sitter jag här och lyssnar på massa gamla dansbands låtar :D 
 Riktigt awesome.
Snart kommer väl älsklingen tillbaka hit. Då vete fan vad som händer, får väl se.
Kommer väl alltid på något att göra :)
Nej nu ska jag gå och fixa till mig lite så jag inte ser ut som ett ofixat troll när han kommer. Puss puss.

Av johanna sandell - 14 juli 2011 13:17


Riktigt härligt väder i dag alltså (Y)
Nej men ah, vaknade bredvid älsklingen  för cirka 1 timme sen mysigt.
Sen stack han och lämnade bilen till Mattias, och nu sitter jag här helt ensam, har nyss fixat designen så den blev lite bättre . Eller vad tycker ni ? Tyck till  

Igår var det sista dagen på jobbet, lite tragiskt är det allt..
Men ja  jag måste ju ha lite sommarlov, för jag börjar ju skolan den 22a.
Ikväll kanske jag coh knasten gittar till Svedala rock festivalen, men inte alls säkert, beroende på vädret och allt sånt. Hoppas ändå på att det är fint väder.
Om inte så ska jag nog spendera kvällen med min älskling !

Snart ska jag ner och tjata på mamma om att baka Kanelbulla (a) fett sugen på det ..
Sen blire väl att hoppa ion i duschen och göra min kropp fin  

Nej ni får ha det så bra så hörs vi puss puss !


Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards