Misspeerfect

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av johanna sandell - 30 juli 2011 20:12

Hejhopp i stugan.

idag har jag typ varigt i stan och kollat på bil utställningen och gått på marknaden. Riktigt skitväder har det varigt.. Usch!
Efter det så stack jag hem kolla lite på datan lekte med rihanna, sen började jag möblera & städa på mitt rum.
Sen kom älsklingen när jag typ  var klar :3
Sen lekte vi lite med rihanna, sebrännde vi skiva sen körde vi till stan och handlade efetrsom att mamma och pappa inte handlade det jag ville ha --.- Suck..
Kom hem, lekte med rihanna igen, älsklingen spelade kort med mamma, sen åkte gulle stumpan hem... Så tomt här är nu det är inte sant..
Kommer sakna henne sjukt mycket. usch vad jobbigt.
Aja.

Ikväll skulle jag egentligen stuckigt till Kulla men nej, det regnar hela tiden, dock är det uppehåll nu men kom ju på att där måste vara hemsktkladdigt ute.
så Jag skiter i det.. Tråkigt men sant.
Får sitta och lyssna på black jack hemma ist.

Nej men jag och pojken min ska ha film kväll  och mysa :D
love it!!

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards