Misspeerfect

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av johanna sandell - 18 juli 2011 23:13

Hejhej, förlåt för att jag fortfarande är kass på att uppdatera..
Men,ja igår vid 4 tiden stack jag till Min älskling i Tunby, sov där och sånt. i dag vid 3 åkte vi hem till Bladh och sen vidare till Tomelilla, sen lämnade älskligen mig hemma.
sen blev det käk och fix sen stack jag med mina föräldrar till Kivik, becuse en person inte hörde av sig, lite små¨tt besviken, men skit samma jag överlever. 
 Riktigt mysig att gå där, träffade på en massa folk man inte  träffat på sjukt länge..
I morgon blir det  att dra till kivik med Älsklingen, sen ska vi ha mys pys hemma.
Längtar!
Saknar honom faktikst redan även om jag bara varigt utan honom sen typ 5 kanske..
Hoppas natten/dagen går fort så jag får träffa min älskling!


Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards