Misspeerfect

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av johanna sandell - 20 juli 2011 22:22

Dagen i dag har varigt lite si och så...
vaknade vid 12 bredvid älsklingen, vid 1 tiden kom min älskade Andreas hit.
Suttigt och spelat med honom halva dagen, sen blev det käk och sånt sen så åkte jag och andreas med Pappa och lsastade av bilen på jobbet. sen åkte vi hem igen och då kom älsklingen så körde vi alla och plockade körsbar, riktigt goda körsbär.
sen busade vi lite i trädgården, Sen så gick vi in och la oss och titta på tv, och  sen kom pappa hem med en Laptop till mig så det är den jag bloggar från just nu,
Min älskling ligger på govet och kommer även att somna där fast jag inte vill det för jag vill att han ska sova bredvid mig, Andreas ligger och kolla på totaly spice...

nej nu ska jag kolla runt på datorn lite.
puss puss & ha det bra så hörs vi ;)

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards