Misspeerfect

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av johanna sandell - 21 juli 2011 14:09

Då är vi hemma igen efter att ha gått en runda på stan, och även fikat.
Man kan ju söga som så att det regnade inte lite när vi var i stan...
Blev ju  riktigt blöta .. Aja vi är iaf inte gjorda av socker  som tur är ;)
Handlade lite godis och så till i  myskvällen  senare i kväll.
mums.

Just nu sitter Andreas och jag och spelar Demolition Race på playstation 1.
faktikst riktigt kul, jag är ju fortfarande riktigt duktig på det ändå, fast det är typ flera år sedan jag spleade det.
Bilder kommer senare :)

PussPuss

Av johanna sandell - 21 juli 2011 11:22

Hejhopp.
Här sitter jag nere i matsalen och glor.
Älsklingen har kört ner till Hamna för att hjälpa sin bror med hans bakbromsar, Andreas sitter och spelar Demolistion Race och  Mamma är ute.
och jag sitter och fryser..
Ska typ övertala mamma att köra mig och Andreas till stan så vi har något att göra, för det är fett tråkigt att sitta hemma hela dagen,,

Efter jag lyckats få mamma att köra oss till stan så ska jag se om jag kan få tag i nelly ;D

Nej nu ska jag spela med Andreas, puss puss så hörs vi sen, ska även ta en massa bilder i dag så dom kommer kanske in i kväll :)

Av johanna sandell - 21 juli 2011 01:02

hejhej alla sötnosar som läser min blogg..
kan verkligen inte sova...  även fast jag ser mina söta älskade pojkar sova..
<Har försökt flera gånger men det går verkligen inte..  får snart panik. Antingen är det för varmt eller för kallt, har fönstrena öppna på vid gavel och det e svin varmt... Graaaaaah panik...

får väl typ gå ut och ta en natt cigg sen verkligen försöka sova igen. Som jag troligt vis inte kommer lyckas med men jaja what ever.... Det skulle ändå bli skit väder i morgon så kan sitta inne och mysa med min äölskade pojkar om nu inte Jon skulle jobba... Hoppas inte.

Måste även tillägga att jag är fett besviken på en tjej...
hon skulle hört av sig i måndags, men hon har fortfarande inte hört av sig,,
om du nu läser detta tycker jag du ska ta åt dig, för dte är inte så svårt att höra av sig och säga nej jag vill inte / orkar inte / känner inte för det / får inte / vill inte .
Aja kan inte vara perfecta,, Dock ändå... Fett störigt liksom..

Aja, i morgon blir en chill dag, ska se fall jag kan få tag i min underbara granne sen får ni se en sak som inte många av er har sett mig som . :P

hihi nej ska gå och kolla mobilen nu puss puss

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards