Misspeerfect

Alla inlägg den 8 december 2010

Av johanna sandell - 8 december 2010 23:51

Omröstningen börjar gå bra nu :)
11 personer har röstat och änså länge  så tycker ni att jag ska blogga om mitt liv. Ni får gärna ge mej förslag på vad i mitt liv ni vill ha reda på :)
tacksam för kommentarer:)
Fortsätt att rösa har röstningen uppe några dagar till :)

Av johanna sandell - 8 december 2010 21:25

skolan var vääldigt onödig i dag   
åkte hem och sov, sen körde jag och min käre broder upp till Kristiansad  in om på Biltema köpte ett laddningsrelä till hans fina Volvo   
Sen bjöd han även mig på mat, muums älska max hamburgare. Hann inte mer än komma hem så kom Hampus  
Satt och snacka och lite sånt sen blev det att kolla på film( merst för att här inte finns mycket att göra    )
Älskar min bäästis :)   

Fast nu har han kört hem. Men jag träffar väl honom på Söndag igen.
I morgon ska jag leka med min älskade  Julia ( www.juliaknast.blogg.se
Sen på Lördag blire nog Tingvalla med www.alexandrajeppsson.blogg.se

Puss.

...

Av johanna sandell - 8 december 2010 15:33

jag såg väärsta statusen på Facebook nyss, en 19 åring är på en 15 åring.
liksom stämmer verkligen det ? Skrider de inte mot hans egna lagar ? E hon liksom verkligen mogen för ett seriöst förhållande ?
Jag tycker att det är lite för stor ålderskillnad mellan dom, hade varigt okej, om hade varigt 17 och han 21, vet inte vrf jag tycker så men ändå.
Asså åhh vad jag stör mig  och ja detta är personer i min ogivning.


Av johanna sandell - 8 december 2010 12:07

Efter som att det är lika i omröstningen mellan att jag ska blogga om mitt liv och hissa & dissa, så tänkte att jag får väl göra det.
Så nu börjar jag med Hissar & Dissar.
  

Av johanna sandell - 8 december 2010 11:43

Hejhej :)
Idag hade vi bara en lektion,ganska onödigt, sen skulle lärarna på möte så vi fick åka hem.
häärligt, mamma kom och hämtade mig så gick vi en lång runda med sigge, sen blev det in om på ica och handla godis så jag kan frossa lite (A)

I kväll ska jag vara med min egna lilla Nallebjörn Hampus :) wiie, typ aslänge sen jag träffade honom ffs ;o mwäää.

Och på nästa tisdag ska jag följa med www.juliaknast.blogg.se till skolan, det kommer bli awesome:D

nej nu ska jag lägga mig i sängen och sakna min bebis :/ medans jag kollar film och trycker i mig godis (A)<3

Av johanna sandell - 8 december 2010 08:05

Detta får bli ett nsabbt inlägg, för det är nämligen så att jag har försovigt mig.
Men dock stressar jag inte över det. Andreas min lärare kommer inte att bli glad på mig för jag har inte läst på religionen tills i dag. Får väl komma på en ursäckt :o Eller så säger jag sanningen att jag somnade ?
Aja hoppas alla får en trevlig dag.
Pussar;*

Av johanna sandell - 8 december 2010 02:39

Nej nu ska jag faktikst gå och lägga mig för att se fall jag kan somna lite tidigare i natt. Ska faktikst fortsätta se på Saw 7 som jag och lilla totte började se på som jag somnade till    haha så går de när man heter sandell och e trött efter skolan  
Puss puss Godnatt allihopa hoppas ni sover gott   

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards