Misspeerfect

Alla inlägg den 9 december 2010

Av johanna sandell - 9 december 2010 21:37

Asså nu börjar jag snart på Panik ;o
Nästan ingenting på Internet fungerar som det ska förutom www.bilddagboken.se och www.bloggplatsen.se .
Äre någon mer än mej som har detta problemet ?
Min facebook ser ut så här just nu
  

Av johanna sandell - 9 december 2010 16:15

- Systemkamera
- Halsduk
- Rosa Headset
- Datamus

- Nya kuddar
- En hund valp    
- Pengar   
- Britany spears parfym

- Påslakan

- Smink

- Hello kitty pyamas

- Bas och högtalare
- GODIS

Av johanna sandell - 9 december 2010 15:47

Jag kom nyss på att jag helt har glömt att visa skorna jag köpte härom dagen.
Dom kommer från www.dinsko.se
Kanske inte dom allra snyggaste men dom var riktigt sköna och varma :D
  

Av johanna sandell - 9 december 2010 13:39

Hejhej.
Idag blev det ingen skola förmin del, för att jag inte orkade och lite sånt..
Jag har nästan precis vaknat och jag sitter och passar sigge medans mamma e ute med Zelda och Nikita :)
Idag blire att bara sitta hemma och ta det lugnt.
Får se vad kvällen bjuder på  för skojsigheter. Hör av er om ni vill göra något .

Puss.

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards