Misspeerfect

Alla inlägg den 21 december 2010

:)

Av johanna sandell - 21 december 2010 20:49

Chacha.
Idag blev det skola som jag nämnde i morse.
Kollade på narnia och käkade massa godis chips & kakor i skolan till 11, sen blev det gröt och födelsedags sånger för lollo i matsalen (y)
Grattis till dej min lilla mupp:D<3
Efter skolan, blev det att avra hundvakt åt lilla sigge.
Sen blev det att åka in till stan och handla dom första julklapparna med mamma.
Sen hem och göra middag till alla, nu är jag propp mätt.

Funderar starkt på att starta en film och sen sova lite eftersom jag inte har sovigt något i natt :P 

bloggar nog mera se, puss ;*

Av johanna sandell - 21 december 2010 05:56

Hejhej,.
Här ligger jag i sängen, med pappas bärbara dator och camar med Oskar ;D
Camat med honom sen typ 12 asså det e helt sjukt att vi ens orkar bara sitta och titta på varandra så länge, men men ;p

Har pappas dator för att min fucka tottalt, och för att min bror har min bärbara för att han skulle göra ngt med den ;o Typ hemlighet eller ngt ;o 
Vem vet liksom ;O

Snart ska jag upp och fixa mig för det är ju skola i dag med,.
Jobbigt som fan, men dock  e det sista dagen;D
*överlycklig*

Nej nu ska jag vara social med oskar :)
Puss hej :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards