Misspeerfect

Alla inlägg den 30 december 2010

Av johanna sandell - 30 december 2010 00:23

cha cha alla söta små bloggläsare.
idag vaknade jag vid typ 13 tiden bredvid alexandra bebis.
Vid 15 så fick vi en impulsidé och vi fixade oss och stack till bussen till Ystad, gick i massa affärer för att hitta en fin nyårsklänning till alexandra, men nej vi kunde inte hitta någon allt-.- Tillslut hittade vi en kjol och kavaj men hon ville inte ha det för hon såg tjock ut ( enligt henne ) ^^
Efter att ha gått i alla affärerna blev det att käka på max.... ( hate it )
Sen stack vi till Silve där var Andy, oliver och nellie ? vi hade riktigt trevligt med många skratt åt Andy och Silve.
Sen tog vi bussen hem vid 20 tiden  då även min " kusin " tog samma buss som oss så även på vägen hem blev det många skratt och långa konversationer.

när vi väl är hemma kläcker alexandra ur sig att hon faktikst ville ha kavajen och kjolen. Så hon skulle nog åka in och köpa det i morgon .
Nu sitter jag hemma med Juliaknast, och väntar på att klockan ska bli typ 3 ? för vi ska åka i lastbil hela natten/morgonen& halva dagen.
Vi är snälla alltså, bara för att en kompis ville ha sällskap så ska vi åka med   

kameran följer med i kväll så bilder kommer antagligen  när jag kommer hem .
Pussen;*

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards