Misspeerfect

Alla inlägg den 15 december 2010

Av johanna sandell - 15 december 2010 12:36

Chacha :)
Idag blev det verkligen ingen skola för min del.
Innesnöad som tusan(y)
Även sjuk, dock mindre trevligt (n) Dunder förkyld, ont i halsen, ont i magen, nacken ja lättare sagt nästan hela kroppen har jag ont i..
Ska snart ner coh ta en värktablett, ska se fall den mesta smärtan går över då.
Sen tänkte jag faktkst att jag skulle försöka ta mig ut och fota lite, för jag känner att min blogg är lite bild tom eller vad tycker ni ?

Måste gå nu Puss bloggar lite senare <3

Av johanna sandell - 15 december 2010 03:12

Ligger nu i min säng  har sovigt i två olika omgångar nu i kväll, vi första sömnen vaknade jag på golvet framför min spegel som är i andra sidan av rummet...;o
Jag fick typ Panik, var as rädd. Liksom hur fan kunde jag hamna där borta, det är liksom ändå 3-4 meter dit ;o
Men men, nu har jag ont i magen som usan,påväg mit kramp ont..
Och min hals gör också ont, fast bara när jag sväljer dock ändå..
Nacken gör också ont faktiskt, tror  jag håller på att bli  rikigt sjuk, någon influensa kanske ?
Är det någon influensa som är smittsam just nu ?

nej nu ska jag kolla rundor lite på internet, får se fall jag hittar ngt skoja att blogga om. :)


Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards