Misspeerfect

Alla inlägg den 26 december 2010

Av johanna sandell - 26 december 2010 16:00

Nu tänkte jag göra lite reklam för julias blogg ;D
jag tycker att alla borde läsa och kommentera henns blogg då&då, för då får hon bättre blogg lust :D
Ge henne även tips på vad hon ska blogga om.
http://juliaknast.blogg.se   

Av johanna sandell - 26 december 2010 12:09

Godmorgon alla små och söta bloggläsare   

Just nu sitter jag på mitt rum med Min älskade Julia knast ( http://juliaknast.blogg.se ) och vi har typ nyss vaknat.
Båda är lika förkylda, vår " medicinering " igår hjälpte inte  
Får försöka på nytt idag, fast dock med te   
Min socker topp ska snart gå hem, och då vet jag inte alls vad jag ska göra faktikst    Men jag kommer väl på något antar jag  

Nu lite om hur våran "myskväll" blev igår.
Vid 22 tiden så hämtade Stoffe oss och körde hem till Micke, där satt vi hela kvällen och spelade sällskapsspel och hade jätte trevligt.
Många skratt kom fram iaf   
Tack för kvällen sötnosar   

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards