Misspeerfect

Alla inlägg den 16 december 2010

Av johanna sandell - 16 december 2010 21:57

hej nu ska jag spela cs hejdå (Y)

Av johanna sandell - 16 december 2010 18:12

Vaknade nyss  efter cirka en timmes sömn.

Dock är huvudvärken kvar, 'r det någon som har något tils på hur man blir av med huvudvärk snabbart ? För den tar snart död på mig ;o

Men men, snart blir det in till simrislund med brodern och lämna mina föräldrar på julbord, dom är några riktigt fuskisa faktikst. För dom har avrigt på julbord 2 gånger och jag har inte ätigt något som har med julmat att göra ;o
Sen blire hem igen och sega (y)
 nu tycker jag faktikst att ni ska kommentera lite :)

Av johanna sandell - 16 december 2010 15:50



Vad tycker ni om denna låten ? :)

Av johanna sandell - 16 december 2010 14:38

Det snöar som bara den ;o
men det är ändå rätt bra (a) för det  lutar mot  innesnöad i morgon ;D
 liksom hur härligt är det inte att vara innesnöad ? ;)

Av johanna sandell - 16 december 2010 13:05

Ja rubriken säger väl det mesta.
Blev hem skickad från skolan, för att det är typ snöstorm ?
Dock väldrigt skönt att få komma hem, frö har sen fruktansvärd huvudverk..
jul "städade" i klassrummet idag, ränsade på bänkarna och sånt stolt över mig själv faktikst :)
Jag hoppas att vädret lugnar sig till 3-4, så min älskade alexandra  ( http://alexandreajeppsson.blogg.se ) kan komma hit och umgås emd mig ikväll (a) det hade varigt suupper mysiigt. Saknar henne till max !;o

Nu ska jag sätta mig och ladda ner massvis med filmer och spel och bara njuta av dagen :)

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards