Misspeerfect

Alla inlägg den 23 december 2010

Av johanna sandell - 23 december 2010 22:35

Nu kommer här några bilder på saker som ska inhandlas efter jul & nyår :)
Allt kommer från  www.shock.se
 
Blev faktikst helt förälskad i dessa underbart snygga byxorna ;D     Älskar knä strumpor och dessa var ju bara såå himla söta ;D
   
Tyckte att dessa kjolarna var så jäävla söta :) 
Vad tycker ni ? 
       Lösögonfransar är ju alltid bra att ha hemma (a) 
  
Den här kepsen e bara ett mååste inför sommaren :)(y)

Av johanna sandell - 23 december 2010 21:52

hejhej :)
Nu ska jag äga på Cs
Hejdå xd

Av johanna sandell - 23 december 2010 14:43

Glömde berätta igår att jag fick en ny mobil av min pappa :)
Den e dock lite smått avancerad för mig, men jag lär mig nog snart.
Här är en bild på den :P
  

Av johanna sandell - 23 december 2010 14:35

Gud vad jag är trött på detta vädret nu alltså..
Det är riktigt jävla jobbigt.
Visst är snö mysigt och så, men fan inte i så här stora mängder ^^
åhh!
var nyss ute och hjälpte pappa att skotta massa snö från parkeringen oh från garagetaket, för där låg ungefär en halv meter snö -.- Fett drygt att skotta.
Höll på att kasa ner på marken, men som tur var hade pappa bundigt en lina runt min midja som han höll i så att jag inte skulle kunna ramla ner.

Nu sitter jag här och tar tempen för att se om jag har feber:(
För  förkyldningen har kommigt tbx, kanske pernilla som smittat mig nu igen :(

aja, ska kolla på ngn bra barnfilm nu pussar ;*

Av johanna sandell - 23 december 2010 11:58

här kommer lite bilder på vad jag handlade igår=)
  
Halsduk från Lindex   Headset fråbn Bo olsson
   armband från Lindex.

Och här kommer en bild På alexandras julklapp (a)
  

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards