Misspeerfect

Alla inlägg den 19 december 2010

Av johanna sandell - 19 december 2010 16:45

Asså jag vill haenvit tiger unge ;o
Dom ärsåjävla gulliga, liksom tänk vad mysigt att ha en tiger unge(A) 
Synd bara att dom kostar så mycket:/
Det är ingen som skulle kunna tänka sig att köpa en till mig ?

Kolla bara på dom;o
  

Av johanna sandell - 19 december 2010 15:29

Hejhej.
Nu har min bebis åkt hem..
Saknar henne redan faktist:(
Vi har inte gjort så mycket i dag typ bara latat oss framför datorena och sen varigt ute inön och lekt lite sen blev det  foto time ;D
Här kommer bilerna :)
              

Av johanna sandell - 19 december 2010 04:36

Tänkte bara säga Godnatt och sovgott alla sötnosar som läser detta, även om många av er redan har gått och lagt er så .
Som man brukar säga ? bättre sent än aldrig ;)

Alexandra och jag kollade på en "köttar film" innan fast den var faktikst bra
Den hete Wilderness.
Tycker verkligen ni borde se den om ni gillar "skräck/köttar filmer"
Här kommer trailern


Fast nu ska jag lägga mig och titta på en annan skräck film :)
berättar för er vad jag tyckte i morgon,
Pussar ;*

Av johanna sandell - 19 december 2010 00:13

Jag vill ut i snön, men alexandra e så jävla lat och kan inte slita sig från sin fattiga data ^^
jämför henne snart med en viss person alltså omg -.-
gaaah får typp damp på henne :o
för jag har värsta överskotts energin -.-

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH DAAMP !

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards