Misspeerfect

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av johanna sandell - 1 januari 2011 22:33

cha cha...
Nyår igår då.
Som ni nog inte vet så drog jag och Alexandra älskling till degeberga på fest, riktigt riktigt trevligt vart det faktikst. Ångrar verkligen inte att jag stack dit.
När vi kommer till festen så var där ganska lame men efter ett tag så blev det riktigt livat, dock vart det när det när det hade kommigt lite fler folk.
Efter några groggar så  piggnade jag och alex till;) och det hände lite små saker mellan alex och ***** och mellan mig och ****** (A) 
Efter ett tag blev det jävligt lame igen för att alla stack in till byn och då blev det värsta ström av brott för att det var typ halvt storm ute. Trodde  jag skulle dö alltså..
Men Efter ett tag så kom faktikst strömmen tillbaka och även folket kom tillbaka så det blev lite livat igen (Y)
Vid 3-4 tiden så gick vi in till ****** och sov. Riktigt skönt att sova faktikst:o
Idag vaknade jag typ vid 9 av att ****** låg och höll om mig, men jag låg kvar i sängen till 11 när ****** vakna. Alex och jag tog bussen hem vid 12 för att det var bara så himmla pinsamt att sitta i köket med ***** , ***** Enna , Alex och ****** mamma :o 
 Aja bilder kommer upp så fort jag kommigt hem :) 
Pussen;* 

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards