Misspeerfect

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av johanna sandell - 7 januari 2011 19:34

 ejhej sötnosar   

Dagen i dag har varigt lugn & väldigt rolig.
Blev hämtad klockan 03.05 ungefär, åkte till åhus sen åkte vi vidare i lastbilen till 3-4 olika ställen.
Vi var även på Öland, så ja nu har jag vatt där också,där var faktikst rikigt fint & ganska lite snö   
Höll mig faktikst vaken NÄSTAN hela turen idag *stolt*
fast varje gång jag skulle sova så kitlade chauffören mig så jag inte kunde somna, ändå rätt skoj.
På hemvägen så stannade vi isölversborg och chauffören bjöd mig på Snitzel och potatis på en fin resturang. Jag kan ju säga som så här, Det var riktigt riktigt gott dock orkade jag inte äta upp allt, för det var verkligen riktigt mättande  
Men tack för att jag fick följa med & hoppas jag får följa med flera gånger   

  
Åkte Nästan en sån här, förutom att det inte var en DAF utan en VOLVO.

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards