Misspeerfect

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av johanna sandell - 19 januari 2011 02:26

Jag vill bli bén Playboy girl    
Shiiiet vad  awesome det hade varigt..
Jag hade varigt rik och känd.
Det finns ett problem  
Jag vet inte hur man blir det, är det någon som kan ge mig tips och kanske några råd på hur jag ska göra för att bli en playboy girl?
  

Av johanna sandell - 19 januari 2011 02:11

  Idag har jag inte alls mycket att blogga om..
Sov verkligen ingenting på natten låg bara isängen och prata i tele och kolla film. *mysigt*
Sen blev det ju skola vid 8a, riktigt jobbig skol dag, för jag har mått piss och för att vi knappt var några elever i dag ;o liksom 3 stycken sporadiskt^^
Aja efter skolan stack jag hem och käka sen kollade jag lite på Material girls ( kollar även på den nu ) sen somnade jag ochvanade halv 2 ?
Det har varigt riktigt skönt att sova, dock skulle jag sovigt nu
ist,men men jagfår å ut och ta en   så jag kan sova sen. (igen)

Åhh, jag saknar "M"   
Hoppas jag får träffa honom snart!  

Pussen

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards