Misspeerfect

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av johanna sandell - 21 januari 2011 13:14

Åhh då vart det äntligen Fredag vilket betyder att det är helg.
Jag vet att jag har varigt slarvid med uppdateringen  den senaste veckan, men det är ju så som jag nämnt i tidigare inlägg att mina datorer är cepe, och då är det inget vidare skoj att sitta vid datorn så jag har avstått i från det .
Just nu sitter jag  upp på mitt rum, föromväxlingsskull i soffan, med pappas söta dator wiie.
Jag fick sån blogg inspiration av det vackra vädret :)
Dock har jag inte rent för mycket att slriva om men jag uppdaterar iaf.

Idag blev det ingen skola för min del för jag orkade inte så jag fick stanna hemma, förvånansvärt någ så har jag inte sovigt sen kl 7  nu är jag fakltikst stolt över mig själv.
Följde med mami och handlade vid 10 tiden kanske, handlade en massa "godis" eller jag chips och physalis. ( för er som inte vet vad det är så är det typ bär inne i ett löv aktigt skal som är jätte goda, dom har en anorlunda smak typ syrliga men ändå inte )
Så nu sitter jag och proppar i míg några physalis . *muums*

jag väntar på att pappa ska komma hem så vi kan köra  in till Expert och hämta ut min Expera ( dock vet jag inte vilken av dom det är. men jag tror det är x8- an :D )
Om ni undrar varför jag så få en xperia så är det för att jag hade en w715 förra året och den vart åp¨lagning mer än vad jag själv hadde den, och nu har jag fått " kompensation " eller vad man kallar det för den telefonen. Ändå rätt nice.
Så ja vi får väl se hur bra en xperia är.
Efter att vi hämtat ut min mobil så blire att gå en runda med både mamma och pappa. Mest för att det vart länge sen och för att hela familjen behöver lite motion:p

Ikväll ska jag träffa  "M" .
vad ska ni andra hitta på för något i dag ? :)

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards