Misspeerfect

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av johanna sandell - 10 januari 2011 17:07

Nu har jag ränsat ut  nästan allt som har med 2010 att göra, förutom vännerna.
Alla gamla texter och foton är upp brända och bilder och annat skräp på datorn är borttaget.
Jag har äntligen tagigt tag i mitt liv nu, och det känns bra.
Nu är det bara mig själv som ska förtsätta att förändras, jag har börjat så smått att förändra mig själv till något bättre.
Det gäller att vara stark så klarar man det lätt som en plätt. haha.
Jag har faktikst kommigt en bit på traven när det gäller förändringen av mig själv.
jag vet inte alls vad ni kommer tycka om förändringen, men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte så mycket för huvudsaken är att jag själv trivs med mig själv.

Även tänkt mycket på att ändra om på mitt rum idag, fast jag vet inte om jag orkar för jag rär ju lite halvt sjuk som ni säkert redan visst om.

jag ska försöka hinna med att göra en ny header idag också, vad sägs om det ? :)


Pussar ;*

Av johanna sandell - 10 januari 2011 00:01

   Förlåt för att jag är 9 dagar efter med dessa bilderna men jag glömde helt bort att jag hade kameran med mig den dagen.
  
  
   
   
  
   

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards