Misspeerfect

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av johanna sandell - 6 januari 2011 23:05

Nej, nu ska jag gå ner och ta något smaskigt att äta och även något att dricka.
Sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på tre kronor igen och även försöka sova lite, sen blire upp igen vid 3:) 
Om ni undrar varför jag ska upp vid 3 så är det för att jag blir hämtad av en kille då, vi ska åka lastbil hela natten/morgonen/eftermiddagen.
Det ska faktikst bli skoj att åka med en gång till, och denna gången sover jag förhoppningsvis inte lika mycket, dock ska jag ha med mig lite saker att äta denna gången :)
Puss på er.

Av johanna sandell - 6 januari 2011 22:38

Alexandra Jeppsson.
Du är en äkta vän, men det kan jag prata om allt.
Vi har så otorligt mycket gemensamt också, samma humör samma klädstil ( nästan ) Ja ungefär allt e samma mellan oss.
Även fast vi små bråkade precis, och jag började må dåligt över en grej som inte behöver mämnas här så berättade jag det för henne och du ringde mig och pratade ut lite om vad som hade hänt ovs.
Jag har letat länge efter en sån underbar vän som dej!
Du är värd guld i mina ögon, jag hoppas att du stannar vid min sida för evigt!
Hoppas på många års vänskap med dej älskling!
Du är som  den lillasystern jag aldrig fick, för att mamma och pappa inte ville ha fler barn. Jag älskar dej något så in i helvete kan jag säga dej!
Du betyder mer än  mitt eget liv.
Skulle något hände dej någonsin så skulle jag ALDRIG kunna förlåta mig själv för att jag inte var med digi just det ögonblicket.
Just nu sitter jag och lyssnar på Eminem - Stan.
På något vis får den låten mig att tänka på dej, jag vet faktikst inte varför men det är bara så. Kan vara för att jag älskar låten och jag älskar dej.
  
/ Din älskling johanna!

Av johanna sandell - 6 januari 2011 12:35

Igår kom världens bästa barn hit, har verkligen saknat dom alltså..
Det blev lite busande och mysande igår ikväll kan jag säga er, riktigt mysigt att ha 3 underbara syskonbarn på besök.
Pysslade om Rihanna halva kvällenmedans dom andra 2 tittade på tv, hon är verkligen ur söt & snäll.
Vill ju faktikst själv ha en unge nu fast det är rätt jobbigt i mellanåt, fast det är ur mysigt på samma gång.
Fast samtidigt som jag vill ha ett barn så vill jag inte, för jag har ingen pojkvän som jag älskar, och jag är alldeles för ung, liksm jag fyller ju snart bara 17 år.
Och skulle jag skaffa ett barn nu så skulle jag anatgligen förlora en hel del av min ungdom och jag hade nog inte orkat med att nästan bara sitta hemma och ta hand om ett barn.
Så jag väntar några år till, iaf tills jag skaffat jobb, lägenhe, körkort & förhållande :)
låter inte det ganska vettigt ?

nej nu ska jag lägga mig och kolla på film och se om jag kan få lite sömn, för det fick jag inte mycket av i natt.

Puss på er så hörs vi senare :)

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards