Misspeerfect

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av johanna sandell - 5 januari 2011 01:09

åkte hem från Alexandra vid 14-tiden.
Mådde verkligen skit så jag tog några tabletter, men det hjälpte fan inte ..
Mår skit nu också, legat i sängen  precis hela dagen, börjar faktikst bli riktigt trött på att bara ligga i sängen och sega till en film och sova. Det är liksom 3:e dagen nu..
Hatar verkligen att vara sjuk, är det inte bara någon som kan ta över mig sjukdom tills i morgon ? För jag vill Festa!
Men som det ser ut nu så blir det ingen fest och det suger riktigt mycket.

Ingen som har något tips på hur man blir av med förkyldning  och feber ?
Hade varigt jätte snällt om ni hade gett mig något förslag.

Nej nu ska jag krypa ner i min säng igen och tycka synd om mig själv , kanske bloggar senare.

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards