Misspeerfect

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av johanna sandell - 20 januari 2011 19:22

Nu tänkte jag svara på era frågor eftersom att jag inte tror att där kommer komma in flera frågor nu :p

Pernilla: Jag undrar vem "M" är?
Jag kan säga som så här pernilla, det är hemligt vem denna "M" är ;)

Julia: Vad är det mellan dig och "M" ;) <3
Jag vet inte hur man ska säga det men ja det är något på G kanske om jag har tur eller vad man ska säga (A)

Anonym: Hur många läsare har du om dagen ?
Det varierar väldigt mycket på hur många läsare jag har dagligen, tex i dag har jag haft 20 besökare än så länge.
Men som max har jag haft 148, om jag inte minns fel.

Anonym: Hur många syskon har du ?
Jag har 3 halv syskon :)

Anonym: vad har du för intresse ?
Mina intressen är att umgås med kompisar, fota, spela, festa & sova.

Av johanna sandell - 20 januari 2011 14:56

Mina Datorer är cepe.
Måste tvinga min käre broder att fixa dom, klarar migs nart inte längre...
Eller jo det gör jag säkert men ändå  tanken att veta att dom inte fungerar som dom ska är hemsk!

Aja i dag vart jag hos tadläkaren och laga 1/2 hål :/
hålen är typ oförklarliga, för jag brostar alltid mina tänder.
kan där verkligen bli hål fast man borstar tänderna ? :o

Efter det så stack jag till skolan och läste lite, sen blev det vidare till korsa med Ken, Ludde & Adam.Belv utslängda från vollybollsturneringen efter typ en timme.
vad är det för stil egentligen ?
Slänga ut publik som sitter snällt och tittar på ?
Ibland förstår jag mig inte på lärare...
har i stort sätt bara hängt på korsa med mina super coola kill kompisar Ken, Adam, Ludde, Billy, Niklas, Niklas, Affe och Max i mellan åt :)
Väldigt trevligt faktiskt :)

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards